osbytje.blogg.se

slapp söndag

Publicerad 2020-04-12 21:12:05 i Allmänt,

I går var det påskafton!!! Vi var hos roberto och titti på midga!!! Vi fick stek och potatis och sås. Sen hade Roberot fixsat cannelorn. Sen hade jag med meg en västerboten poj. Så mat hade vi. Gåt var det. Sen så hade vi en posk torta. Jag ficke en litten bakelse. Så man rullade efter ått. Det var trevliget vi pratade hade nysiget. 
 
 
I dag så har jag bar tagitt det lunget. Jag hade pojamasen på mig nästan hella dag. Men jag fick byta om när vi skulle ner och hämta pizza och köppa gott gått till i kvälle. Fär vi har spelat bingo i kvälle. Jag vann ej. Atonio var en ny lott. Men det var kul en då. I mårgon är vi med lediga. Näst vecka så är det inett många dag att jobba. Sen hoppas jag att min mobil kommer. Den jag har lever sitt egna liv. Nu ska jag in i dhusen och sen sova!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela