osbytje.blogg.se

Kungälv

Publicerad 2015-06-27 21:47:36 i Allmänt,

Då är man på läger i Kungälv!! Det är på en festnig!! Har man provat olika kapsporet!! Så man har fått tänka till!! Sen var vi och ått på en Kinna restprang!! Nu är jag trött som bar den

Söndag

Publicerad 2015-06-21 21:13:47 i Allmänt,

Det är skhönet att komma hem i från det är lika skhönet att kom hem!!  Hade en toppen kvälle i går. Har med ett parklekar! Vi var i per stuga. Han visade oss runett. Sen grillad och pratade. Jag hade svåret för att sova! Det brukar jag innet ha svoret att sova borta. Det var skhönet att kom hem!! Jag har bar tagit det lugnet i kvälle!!

Midsommar dagen

Publicerad 2015-06-21 00:22:47 i Allmänt,

Då är man i skumeslöv! Är och hälsa på en gamal Klas kopia. Vi har hfettt en toppen dag kvälle här! Grillat och prat. Varit ner vid havet! Nu sak jag sova!! God natt alla!

Midsommar

Publicerad 2015-06-19 23:56:00 i Allmänt,

I dag är det midsommar afton! Det har rägnatt till och från hella dagen. Var förser hon Anki och ått sila. Vid 12 tiden!!! Sen på kvällen så grillad jag med 2 vänner!! Då var det uppehåll. Men vi fick ätta in!!!

Så här såge jag utt i håret!

Så här vad klädseln.

På kvällen hade jag vittna jinse och en tunika!!

Söndag!!

Publicerad 2015-06-14 21:53:03 i Allmänt,

Jag älska när det är varmet och sol när man är ledig! Jag har sotte på min balkong bar myset! I går såg jag litet på prins bröllopet. Vilken fin klängig Sofia hade på seg!! Det såg så lyckliga utte!!

Sol sol

Publicerad 2015-06-13 18:11:20 i Allmänt,

Var i Häslholm så jag kude få en ny mobil. Det var varmet och skhönet att varmen har kommit nu.

sönsad

Publicerad 2015-06-07 21:17:26 i Allmänt,

Då är man ledig från kören nu. Vi had sissia uppvineg på en högmesa. Det var sista gången i onsag. Det var ganska mycket folkke kyrkan. Det har varitt sol i §dag nmed. Man kan sitt på baklkongen.

Natonal dagen

Publicerad 2015-06-06 22:23:26 i Allmänt,

villken finnnet vöder vi har hafet i dag. Var på Broby marknad. Det var liett folke där.  Melvin var med oss. Han är så duktig att ha med seg. Sen så grilad vi. Sen var jag på balkongen solad litte. Får passa på när man kan. Sen var jag utte med Melvin och Mattis och grövde i sandlådan. Så fick jag jaga dom. Så har hafrt en toppen dag,

Sol

Publicerad 2015-06-05 22:03:31 i Allmänt,

I dag har det varit en toppen dag! Man slutas 12. Det var soligt. Så kaggar solat på balkongen. I dag har det känt som sommaer är på gång!!! Hur för det!!!

Dag 4

Publicerad 2015-06-05 16:30:12 i Allmänt,

Söndag
Då var det dagens att gör det som vi had åket hitt för!! Så vi var i svenska kyrkan. Som hette ksablanka. Den har varit där vi 5 år. Vi upp tröge med stillheten mössa. Sen så fick vi vett om vad svenskakurser gör där ner. Sen var det vissa som skulle åka hem, vi skul till hotellet. Jag och Karin ner till havet och bad. Det var skhönet. Sen var det till att göt vid seg. Vi skulle ätt på en resturang. Det var litte konsit att vett att det var sist kvällen. Sen var det till att baka ner allt. I morgon ska vi hem.

Måndag
Då var det dags att åka hem. Det ska ble skönhet att kom hem. Vi fick frukosten liet tidigar. Sen kom bossen och hämtad åss. Sen så kom Gitte och kramad åss sa hej då. Sen var det till att åka hem.

Hej då Spanien.

När vi kom till Danmark så rägnade hålla tiden, så man saknad vädret. Det bästa av allra var att få kom hem.

Tack alla för 5 uddar dagar???

Dag 3

Publicerad 2015-06-05 15:58:43 i Allmänt,

Lördag
Vi skul gå på marknad. Vi var några från hotellet som skul gå. Så vi tåg bossen till dom andra som vill gå ditt. Sen skul vi gå ditt. Det var innet så långet. Vi jick och jick. Till siset så tog vi taxis. Så då kom vi fram. Det var  mycket där. Jag hittad en bikin jag kud ha. Så jag blev. Så galde. Sen tåg vi taxis hem,. Så jag och Malin ner och titad i bodarn. Då köppet jag liette. Sen var det till att gör vid seg. Vi skulle åka Bosse till Gitte. Där var så mycket mat. Gått. Sen så bad jag. Det var så skhönt. Bikin passad så bar. Det kädes litt konst att sjunga i pollen. Sen var det till att dansa och sjhunga. Det var en toppen dag

Så här såg det utt när vi kom i gånge

Dag 3

Publicerad 2015-06-05 15:49:21 i Allmänt,

Fredag
15 maj
Fick vi gå upp lite tidigare. Vi skul på en utflycket till cartagens. Det var en tolke som skul visa åsse runet. Vi var på olicka musen och titad. Så förklarad han. In vi skule ätta så fick vi en timme och gör vad vi ville. Vi var noga som torg en glass. Sen så var vi i noga aförer. Sen var det till att en lunchen. Som aldrig tog slut. Kom in det en efter det andra. Det var en toppen dag.

Det var från Roma tiden. En sen. Som vi var och sjöng på. Det var en klass som väde seg om och titad och klappade. Vill hör mer.

Så här gattet var det där vi jicke.

Dag 2

Publicerad 2015-06-05 15:35:28 i Allmänt,

Torsdag
14 maj
Jag sov som en stok. Frukosten var mycket god. Det var mycket gått att ätta och mycket att välja på!! Sen var det till att åka hem till Gitte och öva på stillheten mössa. Det var den varmaste dag på hella tiden. Vi övad och drak mycket vatten. Sen doppad jag fötter i pollen det var skhönet. Jag hade glömet att pak mer min bikini. Sen var det till att fick. Sen så åket vi till hotellet. Där jick jag och Laila ner mott havet. Där var litte Boda med olicka stånd. Sen ått vi glass. Sen var det till att gå till hotellet! Gör vid seg. Vi skul gå till en mexksikan resturang . Där var det flamencodans. Vellit god mat. Sen så var det till att gå hem läga seg.

Så har fint had vi det när vi ått glass!!!

Det var så dhugtiga så,

Spanien

Publicerad 2015-06-05 15:16:09 i Allmänt,

Onsdag
13 maj
Då sak man till Spanien i dag!!! Hoppas jag får med allting. Som vnligit packad jag i sista minuten!! Vi sak åka tåg till Köpenhamn här i från vid 9 tiden. Så var man i god tid. Man vett inet om det är något strul med tågen!!! Det var i tid inget strul!!! Tur det!!! När vi kom fram kude vi ätt något och bar vänta till vi kom fram. Vi kude gå om planet. Vi skulle innet åka fören vid 2 tiden. Vid 12 kude vi säka ni våret bakade. Sen så var det till att gå i gen tollen. Inget som pepe. Sen kude vi kolla Liett i affärerna. Sen var det dags att gå omborrad.  Så var det till att  hitt sin pilates. Då fick jag fönster plats!! Så man kude se utt litte!! Sen had jag med en bok. Så jag kude läsa iltte. Så man innet blev utrotad!! 3 timmar senar var jag frame. När vi kom fram så stor Gitte och mötte upp åss!! Det var varme och skhönet . Vi fick åka från Alicante till Torrevieja. Där var en boss som väntad på åss!! Vi åket till hotellet!! Det var toppen där. Sen så jick vi till en resturang. Som låg vid havet.  Det var skhönet att  sova.