osbytje.blogg.se

nexstor 22

Publicerad 2019-09-11 13:05:00 i Allmänt,

Sötrst av allt
De rikaste rika och de mest utsatt behöver sällan träffas. Utom i Djursholm allmänna gumanasium. Fem trnåringar, och en lärer son vill väl. Det slutade i katastrof. Nio månader senare ställs artonåring Maja inför rätt. `Jag vet inte hur jag sak orka lyssna. Men det är arligt att släppa på koncentioner. För då kommer luden. Ljudet när de kom in i klassrummet och drog bort mig, ljudet när Sebasttians sklle föll igolvet, det lätt i håligt. Det dånar i mig, så fort jag inte passar mig, så forf jag inte passar mig kommer det tillbaka . Jag pressar naglarna ni i mina hadflator, försökt ta mig därifrån. Men hjärna släpar alltid tilbaka mig till det där jävla kassrummet!!!!! Sörst av allt är en stenhård rättegångsthriller, ett inkännande proträtt ev en ung människa och en svidandde vidräkning med ett samhälle som obhörligt håller på att glida isär. Ett drama som väcker frågor om skuld och ansvar, straff och försonig.
 
 
Vad jag tycker
Jag tycker att den var bar att lyssna på!!!!!!!Det var mycket jag fuder på. Så jag titade på filmen med boken och filmen var licka bar!!!!!!
 
 
Bildresultat för störst av allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela