osbytje.blogg.se

tästa för gången del 4

Publicerad 2019-10-16 18:55:00 i Allmänt,

Pop beayty sssohing sheet mask
Ge huden en härlig fuktboost! Den här sheetmaken återfuktarf  och lugnar huden samt bevarar dess elasictet. Passar alla hudtyper. Rengör ansiket, lögg på masken och låt verka i 15-20 minuter. Massra in överblivet se
 
 
 
Pop Beauty Soothing Sheet Mask
 
Orignalprodukt:29 kr/ st
 
 
 
Jag använder den när jag skul på brölop. Fär jag hoppads på att sminket skulle hållas på platse hella dagen. 
 
GuardianAngel
Bil fetsreda med denna återfuktade ögonmak! Maskerna är indränkta i grön te, rasexrakt och hyaluronsyra för att trolla boret puffighet och hyaluronsyraför atta trola boret puffighet och märka ringar. Aplicera under båda ögonen och låt veka i 15 minuter.
Beautaniq Beauty Guardian Angel Eye Mask  
orognalprudokt: 45kr, 3g
 
Sen när jag hölle på att gör min gögon sminknig så hadde jag de på öggon. Skulle se om om det var till jhälpp. Det var det. Jag tycket det blev ett bätter resulta.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela