osbytje.blogg.se

lördag

Publicerad 2019-11-02 18:49:02 i Allmänt,

I dag så var det till att gå upp och tvätta. Så vi började vid 08.00 till 14:00. Antonio fick hämta upp den när den var klar. Jag såg Malmö ff spela sista alsvensk det årett. Spenade var det. Men tvär kom det 2 a. Det är med bra. 
 
Sen så var det till att ficksa maten. Antonio titad på Ishockie. Sen så har jag fickat min naglar. 
 
I går var vi och hämtad vi vår soffa. Så jag skruvad i bennen. När Antonio kom hem så var det till att ha i alla sider, För jag tycket det var bäter att jag fixsad ben när han inett var hem. Så är det bäter stämnig hem. Den är skhön att sitta i. 
 
Imorgon sak vi fira Titti och Antonio. Titti fyller på måndag och Antonio på Onsdag. Nu sak jag bar ta det lunget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela