osbytje.blogg.se

Lördag och söndag

Publicerad 2019-11-10 14:51:34 i Allmänt,

I går var Antonio och 2 koppisar iastan och spelade poljarde kolef. Så jag passad på att  var hemma hoss Linna och hugo. Så jag leket med hugo. Jag och Linna vi patalad liette och hade det bar. Sen så tittad vi på film. Sen så bäsrelde vi Pizza. 
 
Så det var en bar lörda.
 
Idag så är det söndag. I dag så har jag bar tagit det lunget. För jag vaknar vid 5 tiden. Så ingen sovmogon för min skul. Men sen vid 12tiden så har jag städat. Så nu så är det finet och lugtar gått. Sen så har jag sikat grattis till pappa. Ska in där i mårgon. Nu sak jag bar ta det lunget. 
 
Hoppas atta alla har hafet en toppen hölj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela