osbytje.blogg.se

nextory 2

Publicerad 2019-01-04 12:00:00 i Allmänt,

Så lärde jag mig att älsak min kropp
När Linda-Marie Nilsson lade upp en bild på sig själv i bikini Blev det en världsyhet kroppsaktivsmen eller kroppspostivmen handlar om att alla har rätt till sin kropp och om att vara nöjd med sin kroppp som det är, trots samhällets idela. Med hashtgge # allastorlekrärvckar fortsätter hon att inspirea sina förare. Alltid med en stor portion humor. som i klippet där hon testar produkler för att låren inte sak gridamot varndra. Eller när hon listar " 50 sker somtjoka är trätta att höra!! Att hennes budsap behövs är det många som vittar om. Bland hennesmångafans hittan vi de unga tjejrna som inte vågra kla om på gympan men  även älder kvinnor som aldrig visar sig i baddräkt på straden.  Föräldrar söker också hennes råd kring hur de ska prata kroppsideul i med sina bara. Nu har Linda-Marie Nilsson skriv en peppande och insprirande självhjälpsbok  för att hjälp att älsak sig själv. Hon delar generöst med sig av sin egen historia men ger också massor av konkerta tips,allt från hur man hittar rätt kläder till hur man hartarar kroppshat på nätet.
 
 
Vad jag tycker
En bok som säger hur jag har tänekt och fuder. Och så har jag fått lette tipps som jag tycker vae bar. 
 
 
Bildresultat för så lärde jag mig att älska min kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela