osbytje.blogg.se

Nextory 1

Publicerad 2019-01-02 12:00:00 i Allmänt,

Jag åkrt hem. så föl orden. Jag sa dem tydiget och med eftyck. Boken in teeformöet så foret jag landade. Vi behöver sätt ner foten ordentligt och peka ut vägen framåt.
 
Så fick jag snabbot bege mig hem till Sverige, resa från Thailand tvärs över halv jordkoltet centeerpartie skaka de i sina grundvakar och turbulensen var total. Jag har varit med om en resa, som människa, politiker och ledare. Jag hsr vart,it i frågsatt och uträknad. Jag vet hur det känns att få kämpa för att komma tillbaka coh vänd motgång till framgång. Detta är mina egnaord om upplevelsen att stå mitt i stormen när det blårdast. Om den där viktiga förmångan att som ledare kunna samla kraften och var bäst när det gäller. Det finnse många ögonblick i mitt liv som påverats mig och format mitt ledarskap. Jag försöker här aterg de viktigasste tilfällen då jag prövat, möten med människor som förändiniga mig syn på värden, som tillsamman s har laget grudden  för mina värderingar och mitt ledarskap. 
 
I hela vastvärlden pågår rn värderskamp. Normer försjuts. Människor ses på medmisstänksamhet. Jag har en grubmutar tro på jämställdhrt, på människor makt att förrädar och på vilkrten av att försvara demokrin mot dess fiender. I en tid då allt fler målar med svaret pensedrag behöver vi mer än någonsin våga se möjlinetrna. Fokusera på resultat, tillförsikt och hopp. Våge tro på människor divkrafter och på vad företgsamhet kan åstdkomma. Att låta mistänksamheten och rädslan fär det okändet to överhanden. Det har blivit viktigare än någon sin att ta ställning. Fär mig är svare tydigt.
 
Vad jag tycker
Man fick vett hur ett parti tänker och hur det tänker. 
 
 
Bildresultat för sanningens ögonblick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela