osbytje.blogg.se

Luka 2

Publicerad 2019-12-02 18:11:14 i Allmänt,

Då var den måndag i gen. Det var halet i dag. När jag skulle gå till jobbet så halkar jag och det var en vatten pöl. Så jag blev blött!! Tur att Mats skulle upp till ikea så jag kuden åka hem och byta om. Så fick jag var på Ika och jobba. För Antonio var hem för ont i ryggen. Så jag och Mattes ficksad alla pallar som var kvar. På Onsfag sak vi ditt. 
 
 
 
Dagens luka är!!!!
Swell
Ultimate Prot & Renew serum
Detta hår förvisar frizz, viket ger din längder ande sluar en elegant, hydratiseran och frisk appracn. Den viktlös, heta- porot eskyddande formul läggervtill glans och helsp förhindrar splintändar. En dröm som kommer fär fint hår! 
 
 
 
Pris:248 kr/ 50 ml
man fick 30 ml. 
Web:lookffantastic
Ska ble spenad att tästa den. För mitt hår bhöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela