osbytje.blogg.se

Jul och Judagen

Publicerad 2019-12-26 17:41:00 i Allmänt,

Luka 24
Ciatè Londton
Trend Edit
Få din magiska semestergalm med denna trediga ögonskuggapalett! Skap din mest festlig look med dessa nio varma och jordnära slangar som kan skryta med shinwey och natte finish. De starkt pigmenterade förgaran kan användas ensamma eller blanda togerher. 
 
 
Pris:24/10.4 g euro. (261,19 kr)
Web: ciatondon.com
 
 
 
 
Här är alla man fick i jul klander. 
 
 
 
Jag hade en mysig jul. Vi var i Everöd. Vi fick med allat vi sakulle ha med åss. Jag hade joret hemjorda kolla. Det tog bar stud att ficksa in kolla i papper. Men det blev upskarad . Jag fick monga fina jul klappar. 
 
 
I går så tor vi det bar lunget. Jag var rätt trött i går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela