osbytje.blogg.se

testa för förs gånge del 1

Publicerad 2019-08-20 12:00:00 i Allmänt,

Glassybox
 
Browvo!
Conditioning Eyebr ow Primer
Drömmer du också om fyliga ögonbryn? Tur för oss att Browvo! Conditioning Eyebrow Primer är här för att röda dagen! Den näringsrika promer innehåller kreantin och sojapoten som både är kända för att ge brynen en mer fyllig och hälsosm look. Perfekt när du vill haettt naturlig resultat ( som passande nog är en av årets stänrsta bryntrender!) Använda den inna sminknig för att tillföra fyllighrt och form brynen. Primer har dessutom vårdande egenskaper som gör ståna mjuk, Och lättarbetde-test att applicera innan läggdags och låt verka undet natten. 
 
Användning:
vrid om botten tills gelen pressas ut, ett klick räcker. Applicera gelen drikt på brynet.
 
Vad jag tycker!
Jag tycket att det är licka bar som den jag brukar ha. Den är mycket biligar en den. Jag trode den skule var böter en var den var. Så jag kommer inett köppa den i gen för det ä för dyr. 
 
 
 
Benefit Browvo Conditioning Primer 3 ml
 
Den kostar 325 kr . Då får man 3 ml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela