osbytje.blogg.se

ölad dag 4 hemförde

Publicerad 2019-08-30 19:22:20 i Allmänt,

I går så var det till att åka hem från ölande. Jag kommer sakna det. Vi vaknad tidig påda 2. För vi pakade in alla i bilen. Sen så var det till att hämta frukoset påssen. Så åtte vi. Sen så var det till att städa. Inna jag moppade golvet så tittad Antoinio så vi inett hade glömmet nogot. Det var inget som var glömmet. Sen så var att moppa golvet. Sen så var det till att säka utt. Så var det en lång tid hem. 
 
 
 
 
Kommer sakna att sitta och ätt frukoset!!!!
Där såg nam djuren som bettade dår!!!
 
 
 
kökett kommer jag innet sakna. 
Det är så litte, 
 
 
 
 
Den trappan är liett lesgig att gå i.
Som tur att det fanse en gridd dör upp!!!
Så mna kude stänga så jag vett att Antonio 
inett trilla ner för trappan. Man vett inett 
vad han gör på natten.
 
 
 
Här har man soviget!!!!!
 
 hej då!!!!
 
 
Jag kommer skna det stället. Det har var 4 dag. Det är skhönet att kom hemifrån. Det var kul att gå öladsdjurpark. Det vår monga år sen jag var där. Det har var en toppen dagar. 
När vi var på väg hem så började det regna litte. När vi kom hem så var det till att pappak upp. Sen så villade jag litte. Det är skhönet att komme hem!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela