osbytje.blogg.se

nexstor 20

Publicerad 2019-08-06 09:43:00 i Allmänt,

Ibunkerlökarens vålde
 
Jag snura runt på stället till ser mig omkring. Utrymmet är grått, dammigt och stökiget. Som ett liet garage ungenfär eller en byggarbetplats. Eller som ett skyddsrum, en ...en bunker!!
 
När Iseble vakbar vet hon föres inet var hon befinnner sig. Det första hon ser är ett plåttak med träbjölkar, iarmen har hon en kanyl och brevid sängen hon ligger i sitter en men och sirrar på henne. Han berättar att hon kidnapat henne och tänker hålla henne inlåst. Hon sak vara hans flickvän kanske släpper han henne om ett pat år, kanse inete
 
 
Isbel inser att det enda sättet för henne att kommar på därifrån är ett på något sätt förmå mannen att släppa hennes, och det blir en psyologisk kamp där det gäller att spela korte rött, eller för altid bli kvar i bukern. Den 38- årigen läkaren Matin Trennrborg, som i September 2015 drogade och förde boret Isebel och hölle henne inlåset i sex dygen. 
 
Vag jag tycker
Den är en bar bok. Mång funderinga får man, Det hände in långet i från dör jag bor. Så jag komme håg när det hade hänet. Det var litter spende hör hur hon tänket och vad saom hände med henne.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela