osbytje.blogg.se

nexstore nor 6

Publicerad 2019-04-16 12:00:00 i Allmänt,

30 om dagen
En livsresa
Den 27 Oktober Johnnas son Louis Han var 3 månader för tidig och bar en dryg timma efter förlosnigen så var Louis död. Denna traumatiska händelsen satte sin outplångling spår i Johnna, som i flera år plågades av en fruktansvärd ängest. Livet gick på sin vanliga takt, med det var som om Johanna inte längde med. Trots detta så fick hon 2 frisak barn, förde att normalt liv och gick till jobbet. Men ångesten var hela tiden där. Och tog det stopp. kroppen sa emot och alllt  barkande samman...
I dag är Johanna en anna människa. Ångesten har hon fått under kontroll och hennes liv är gladare än  någonsin. Detta är berättelsem om hennes väg ut ur en mörk, destruktiv tid, och hur lyckades vända livet i rättriktning. Johana är en svensk föörfattare och bloggare
 
 
Vad jag tycker
Jag känner i gen mig i visa saker. Det är bra att taupp. Hur det kan var och m
ista ett bra.
 
En bok jag tycker att man sak läsa heller lyssna på. 
 
 
30 om dagen: En livsresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela