osbytje.blogg.se

Spamen plack fredag

Publicerad 2018-11-23 16:26:44 i Allmänt,

(null)
I dag har vi var på en galria. Där det fins mycket olika aföre! Jag var på premark! Den var rett så stor! Köpet en kofta! 

(null)
Jag glömde att ta med mig örongång hem. Så jag hittad desse. 
(null)
Jag har letts efter glitter ögonskuggor! Så jag ska tästa hur bar dom är.
(null)
Äntligen hittade jag en litten rygsäke.
(null)
Och ett par ny hörlurar! 

Sen var jag in på h och m där köpet jag en hudigtröja. Sen var jag in många fler aförre! Hitta inget som jag vill ha! 



Sen var vi och ått på en 50 tals restauranger! 

(null)
Antonos drinke
(null)
Tis drinke
(null)
Jag ått en Natos talrik! Den var god! 
(null)
Sen så tog jag en mojito drink! 




Nu är vi hem! Så nu är jag trött som bar den! Så nu sak jag lysna på bok! Jag kommer att somna. Vi sak utt och ätta på resturang senar i kvälle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela