osbytje.blogg.se

Dag 2 i gallerian

Publicerad 2018-11-24 15:06:07 i Allmänt,

Vi var i galrian i dag med. Vi var där in det öppnade. Så vi var på prmark i dag! I dag var det in mycket Folke. 



I dag köppet jag det jag funder på. Så nu kan jag gör vid min smink borsta! Slippa använda min händer. Det andar ska ble spelad att tästa! 

(null)
Sen så hittad jag den! Så nu har jag en jul tröja! 

(null)
Den sak jag ge boret! 

(null)
Jag tycket om att tästa olicka ansikmask. Ska bla spelad att tästa. När vi kommer hem! 



Vi var där inett så länge i dag! 


Så när vi kom hem så köppet vi frukost. Då köpet jag en prickar och stenar sån jag tänket att jag skulle ha ett ljus på. Det kan ble finer! 

(null)

Så nu sak jag ta det lugnet! Vi ska utt och ätta i kvälle! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela