osbytje.blogg.se

bästa1

Publicerad 2018-01-09 20:29:00 i Allmänt,

Fvorit opduktor som jag fått i glosybokse
 
1: Anatomicals
ge outta ny face dirtballl!
Den här ansikkkfubben från Anatomicals gör huden ren och fräsch. Den tar boret döda hudseller och lämnar ansiket underboret mjukt Applicera varsamt med cikulära .
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad jag tycker
Den var lett att apels in i huden! Den torkar foret in. Mna tänker innet på att man har den på sig. Huden är mjuk.
 
 
2: Olaplex no 3
En hemmabehandling med med minset 10 minutet ver knigstid. en gånge per vecka i handduktpr hår. för bäset effekt bör håret var rent fär applicering. Efter behandligen tvättta produkten ur med schapo och använd fördel även återfuktande balsam/ inpackning. Precis över Olaplexprodukten så larar no 3. Hair Perfector disulfdbningar i håret.
 
kan köpppas på lyko för 299 kr/100ml
 
 
 
 
Vad jag tycker om den!
Första gången så hade jag  den i 2 timmar. Då var det bar. Andar gången hade jag det på natte, Då var det bäter resotalet. Håret blev hur bra som hälset.
Den kostar 50 kr / 10ml 
 
 
 
3: The body shop
Frosed plum
Vården händern när du är på språng. En handkräm i vinterns tecken med rosa pion, mangolia och turkiska polmmonetsrt. Mjukgör och lenar dina händer i en fruktig och biommig dof.  Det är en jul gåva.
 
 
 
Vad jag tycker om prudkten
Den är bar för min torra händer. Den luktar gått!
 
 
4 Mumasky faciai detox pvrifyin
Recove Marsk
  
Ansikmask med naturlig ingerdnser som marockansk lera. Rengör som den återfuktar och balanser PH- VÄRDEN. 
 
 
 
Vad jag tycker om prudkten
Jag tycker den var lett att ta på huden. Men sak inet ta det uder ögonen då stiker det. Annar så var den bar. Huden blev mjuk. 
 
5: Dry shapoo
torrscmpo
Torschmpo ör ett ett ett måset ha tycker jag sen jag fick det i glossyboksen. Jag som inett vill tvätta hår så ofta. Så då kan man ta liett av sparjet så känse det som hår är ny tvätta. 
Knn köppa det på lyko 219 kr/ 250 ml heller 119ke/100ml
 
6: Teh beuty crop- glow
Milk illumng Mika
Med Glow Milk iiiuminating milk från The Beutug Crop kan du enkelt och snabbt trolla fram ett härlig Sommarlow i ditt ansikte. Förutom att higlight innehåller den även nuttga ingredser som kokosviket mjukgör ocg gör att huden ser hälsam ut.
 
vad jag tycker
Jag tycker den blev bar på min sminknig jag hade på nyårs afåtten. Det var lett att få på plattse.  den käåstar 176 kr/ 8 ml. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela