osbytje.blogg.se

Naglar

Publicerad 2017-11-20 12:00:00 i Allmänt,

Det var en vecka sen jag ficksad min naglar. Det är ett hålla på med. Men det är kul. 
 
Jag saqtt på vitta tippar. Som jag har köppet på Wish. Det var en bar kvlett för att var biliga. Man fick med ett lim med. Det varv tummet när jag fick det. Så jag köpet ett på Åléns. 
 
Sen så klipett jag dom så korta jag vill ha. Så filda jag bort vass kanter, Sen hade jag UV gel som jag hade köppet på Wish. Det var med bar kvlet på det med. Fär jag tänket att då bler  det starka. Det blev dom. Så fick jag brova hur lappan var. Den funkad med.
 
Jag tycket det blev bar. För att var gången och att jag inet har en utblinig. Jag har sett på Youtob. Och så har jag läset om hur det sak var. Så att det inet sak ble sakder på nagllen och naglbanden
 
 
 
Så här ser det utt efter en vecka. Är super nöjde. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela