osbytje.blogg.se

sommar tid

Publicerad 2017-03-27 19:03:00 i Allmänt,

I dag har det gått foret. Fick pakap boksar med saker som är bar att när mzn får sin barne. Tiden har bar sbrungit utt. Nu är jag glad att att det är sommar tid. Då vaknar jag när klockan ringer. Slippa vackna en tim in det ringer. Nu i kvälle är det ingen tränig. Antonio är och tränar. Så jag har tästa ansik masken jsg fick i glosxboksen. Den var bar. Sen hade jag en svaret på näsan som sak ta veck synliga pore. Den funkad med. Den är köppet på wish.
 
 
 
Den har jag på nösan. Den är svaret. Den dra mna av den. Den funkar.
 
Det var den jag fick i glosboxse. Jag tycket det var som en ler maske.
 
Så här vaker ser man utt. Men det bler bar.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-27 20:28:38

Var är min ansiktsmask JENNY????

Svar: den är här
jenny carlson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela