osbytje.blogg.se

Glossybox

Publicerad 2017-03-15 22:04:01 i Allmänt,

I dag fick jag min Glissybox. det är färsta jag har fått. Är supper näjde med den.
 
 
 
 
 
så här ser box utt!
 
 
Mudmaskyr facila detox purifying recover mask.
Ansiksmask med naturliga ingredienser som marockansk lera.Rengör på djupet samtidiget som senåterfuktar och balanseerae ph-värdet.Lägg på ett tunte lager på rengjoed hy och sjölj av när den har torkat. Originalprodukte kostar 60kr för 60 ml. Den jag fick var på20 ml.Den sak ble spebda och tästa.
 
 
Jeanne arthes lèaude rose
En fullsizeparfym från den frannska parfymhuset jeanne arthes.Doftrn är feminin,och sofiskerad- perfeket för den här kärleksmånaden! Den jag fick är orniginlpodruk den kostar 240kr.
Pick and pinch eyr lash curler rose copper
Ergonomisk fransböjar desingad med en specille vinkel föa att passa alla ögon. Silikongummidynan ger ett skonsam tryck för att få en naturlig bör på fransarn. Din ögonfransar kommer förbli i perfekt form hela dagen. jag fick en originalprodoukt den kostar 250 kr. Sak ble spande att tästa.
 
 
fick man en respons shower gel. Det är en originalprodoukt den kostar 23kr
Beauyt made eaby lip balm
Ett läppalsam som inte bar njukgör uttan även kommer i ter härliga färger .
så här ser den utt.
 
kul att tästa sakerna jag fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela