osbytje.blogg.se

Spanien

Publicerad 2015-06-05 15:16:09 i Allmänt,

Onsdag
13 maj
Då sak man till Spanien i dag!!! Hoppas jag får med allting. Som vnligit packad jag i sista minuten!! Vi sak åka tåg till Köpenhamn här i från vid 9 tiden. Så var man i god tid. Man vett inet om det är något strul med tågen!!! Det var i tid inget strul!!! Tur det!!! När vi kom fram kude vi ätt något och bar vänta till vi kom fram. Vi kude gå om planet. Vi skulle innet åka fören vid 2 tiden. Vid 12 kude vi säka ni våret bakade. Sen så var det till att gå i gen tollen. Inget som pepe. Sen kude vi kolla Liett i affärerna. Sen var det dags att gå omborrad.  Så var det till att  hitt sin pilates. Då fick jag fönster plats!! Så man kude se utt litte!! Sen had jag med en bok. Så jag kude läsa iltte. Så man innet blev utrotad!! 3 timmar senar var jag frame. När vi kom fram så stor Gitte och mötte upp åss!! Det var varme och skhönet . Vi fick åka från Alicante till Torrevieja. Där var en boss som väntad på åss!! Vi åket till hotellet!! Det var toppen där. Sen så jick vi till en resturang. Som låg vid havet.  Det var skhönet att  sova. 





Hej då Danmark!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela