osbytje.blogg.se

Dag 3

Publicerad 2015-06-05 15:58:43 i Allmänt,

Lördag
16
Vi skul gå på marknad. Vi var några från hotellet som skul gå. Så vi tåg bossen till dom andra som vill gå ditt. Sen skul vi gå ditt. Det var innet så långet. Vi jick och jick. Till siset så tog vi taxis. Så då kom vi fram. Det var  mycket där. Jag hittad en bikin jag kud ha. Så jag blev. Så galde. Sen tåg vi taxis hem,. Så jag och Malin ner och titad i bodarn. Då köppet jag liette. Sen var det till att gör vid seg. Vi skulle åka Bosse till Gitte. Där var så mycket mat. Gått. Sen så bad jag. Det var så skhönt. Bikin passad så bar. Det kädes litt konst att sjunga i pollen. Sen var det till att dansa och sjhunga. Det var en toppen dag


Så här såg det utt när vi kom i gånge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela