osbytje.blogg.se

Dag 2

Publicerad 2015-06-05 15:35:28 i Allmänt,

Torsdag
14 maj 
Jag sov som en stok. Frukosten var mycket god. Det var mycket gått att ätta och mycket att välja på!! Sen var det till att åka hem till Gitte och öva på stillheten mössa. Det var den varmaste dag på hella tiden. Vi övad och drak mycket vatten. Sen doppad jag fötter i pollen det var skhönet. Jag hade glömet att pak mer min bikini. Sen var det till att fick. Sen så åket vi till hotellet. Där jick jag och Laila ner mott havet. Där var litte Boda med olicka stånd. Sen ått vi glass. Sen var det till att gå till hotellet! Gör vid seg. Vi skul gå till en mexksikan resturang . Där var det flamencodans. Vellit god mat. Sen så var det till att gå hem läga seg. 


Så har fint had vi det när vi ått glass!!!


Det var så dhugtiga så, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela