osbytje.blogg.se

götborge

Publicerad 2015-08-06 22:52:46 i Allmänt,

Vi hade det toppen på hotell. Rummet var fanet. Sängen var liten bara. men det fans en bäddsoffa där fick Cecilia sova. Vi skulle spela disko Bowling. Vi åket bott ditt. Så då fick man se lite va Göteborg. Det var så skönhet att sitta i solen. Sen spelad vi bowling Jag spelade med Peter, Nina, Mattis, Cecilia och jag på en bana. Jag kom näset siset. Det var kul en då. Sen åket vi sopvagnen till en restauranger. Där väntad vi på mamma, pappa och Ulf med familjen, Vi var 22 stacken en hell del. Jag beställde oxfilé med pommes och sås. oxfilé smället i munnen. Det var hur gått som hälsat. sen åket vi till hotell. Där var vi baren och pratade. När man kom i sängen så var man trött. Frukosten var toppen det var mycket att välja på. Hade en toppen hölje!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela