osbytje.blogg.se

M_?

Publicerad 2014-01-02 19:30:57 i Allmänt,

 
 
Nyårsafton
Jag och Hanna åker här i från vid 08:52. Så är vi i Älmhult vid 09:03. Sen var det till att vänta på tåg mott Stockholm. Den jack vid 09:15. Sen var det till att åka snabbtåg. Det var lett gungat på några ställe. Jag trodde det skulle var vare en var det var. När jag hade åket i två timmar var jag liter rastlös. Det tur man har mobilen och leka med. När vi kom fram till Stockholm Så Skull Hanna kolla mo hon  hittad något att ha på seg. Vi hade tid på oss. Sen så åt något. Sen så åket vi tunnelbana till hamnen vi skull ta färjan. Vi var utt i god tid. Så vi satt ås på ett fick. Vid 7 tiden fick vi gå om bord. Jag var lett spänd. Det var första gången för mig. Tur att Hanna var med för hon har joxet det innan. När vi hittad hytten så var det till att fixas seg latte. Vi skulle Inet äta fören vid halv 10 tiden. När vi var klar så jack vi en ruda. Sen tåg vi en seder. Sen fick vi en buffé som var hur mycket som hälsat. Man visset inet var man skulle börja. Det var mycket gått. När vi hade ätt så klarat  så fick vi hör liette på Scotts. Sen var det en DJ som spelad lite. Vid 12 tiden kom Magnus Carlsson och uppträde och skålad in det ny året. Sen så var  det till att gå upp till Diskot.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela