osbytje.blogg.se

Lördag /Söndag

Publicerad 2014-08-24 19:23:05 i Allmänt,

Jag var barnvak till Nelvin. Han är så dhugtiga att passa. Han lysnar så bar på han. Få han i säng är inag problem. När han låg i sänge så spellade jag och Nellie wiii. Jag ser nog rolig utt när jag spear. Nellie spöde meg. Sen såg jag en bar film. Den var på 1. Det var khönet att slippa reklam. Jag kan räkomder att se dera john. 



Jag harstorstädat. Kan tack rix fm att deet går så foret. Det spellar bar musik man kan sjhunga med. Jag kan inet fatt hur det kan samlat så mycket dam uderr en sänge. Nu är det damfritt. Se hur länge. Nu sak jag bar kolla på tv. Om det är nogt att se på. Anars så läser jag nogott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela