osbytje.blogg.se

oktober

Publicerad 2013-10-28 18:13:00 i Allmänt,

I torsdag börjad vävdagar i Glimåkra. Så mycket bilar är man Inet van vid att se. Vi hade liette ficka och sälja. Liette atlet på krukor. Det var mycket Folke. Jag var Inet hemma fören vid halv 6 tiden. Så jag fick skipa törningen. Så det var en lungan kväll!!!!  
 
 
 
Skönhet med fredag!!!!! När jag sluttad på jobbet så var det till att fickas en prinsen till Hanna. hon fyller 2 år i morgon. Tur hittad jag en klängig till henne. En svaret med Sjögren på. 'tänket den kudde hon ha till nyår. Sen så färjad jag håret.
 
 
 
Lördag!!! Förser sak man på 2 års kalas i Stehag. På kvällen sak jag på fest med jobbar koppisar. Det är skönhet att det sak var i Osby. Först var jag på klass. Det blev glad för paketen. Sen fick vi god kakor och tårta och popcorn. Var vi där ett tag. Sen körde mamma mig till fasen. Där vi åt och pratade. Och lyssnade på musik. Rycket kul. Sen fick mamma hämta mig. Var hem vid 11 tiden. Då var jag trött. Sen ställde jag till baka klockan.  
 
 
 
Söndag!! Var det bara en slapp dag!!! Inet mycket fickas.  
 
 
  
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela