osbytje.blogg.se

lung helje

Publicerad 2013-10-21 21:37:50 i Allmänt,

Fredags var det till att tvätta och ständig. Inet kul allts. Sen fick tummarna låsa och rensa min Garbo. Nu är det Inet mycket kläder kvart nu. Det mästa var för storet. Det känns skönt att det är så!!!!! Då märks det att man har gått ner 55 kg. Nu sak jag bar sälja liette och sänka vissa saker. Se skull jag kolla på i idol. Det blev ej så. kollad litet på youtube i stålet. 
 
 
 
Lördags så sov jag tills jag vaknat. Man släpa gå upp tidig. Som jag har joret noga hällen nu. Sen har jag ont i magen. Så jag låg och kollad på film. Det var bar Ragne ut en då!!!!! Då man saknar att man Inet har en pojkvän. Det kommer väl. Det var bar en slappe lördag. Det är skönhet i bland.
 
 
 
I söndag var jag hos mamma och pappa åt middag. Mamma är bäste på att gör sås.  Vi fick knycklig. Sen kollad jag på Bingolotto. Det var en slup. Jag fick se Erick. Då blev jag glad.
 
 
 
 
 
 
                                             
 
 
                                                                            
                                                                                                  
 
 
                                                        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela