osbytje.blogg.se

Då har man sjungit i kyrka i går

Publicerad 2013-10-14 20:22:31 i Allmänt,

 
I lördags var jag och några andra i kyrkan vid 11. Vi skulle fockas litet . Så alla körmedlemar skulle få plats. Vi skull var 80 körsångare. Sen var det till att gå hem. Sen var det till att var där vid 1 tiden. Då övar vi med  alla.  Sen hade vi fick. Sen var vi i kyrkan och tränade med dom som skull spela instrument. Sen vid 18.00 så skulle har litet fest. Åt vi liette och sjöng liette. Det var kul och prat liette. Sen var det till att gå hem och lägga seg och sova!!!!!   
 
 
 
 
Så skull man var i kyrkan vid halv 9 tiden. Så vi övade en sista gång. Det var vissa som hade folkdräkt. Alla var så finna. Vi var för glada. Jag hade en röd  klänning på mig. Sen var det i gång. Det var ricklig kul. När jag kom hem så kolade jag på film.
 
 
 
 
                                                      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
¨¨
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela