osbytje.blogg.se

hem resan

Publicerad 2013-08-07 21:33:00 i Allmänt,

                                                                                 2013/08-04
Jag vaknad vid sam tid som vanliget. I dag sak man åka hem. Inet kul alls. Vid frukosten pratad vi hur vi hade häfte det i går och hur kul det var. Hon flöde mig till bossen. Får hoppas att det inet dröjer så läge tills nästa gång vi ses bar. Nu är man hem. Sak ficks liette. Imorgon börjar man jobba.
 
 
 
                                                                                      2013/08-05
Då har man börjat jobba i gen. Det var liett konst att gå till jobbet i dag. Mamma hade joret fläsk och löksås. Sen fick jag en fin present av mamma och pappa. Pappa han är rolig han. Var år man fyller år frågar han hur kände det. Jag savar ett år äldre. Man börja närma seg 30 år. bar 2 år kvar nu. Annars köns som i går.
 
 
 
 
 
                                                                                     2013/8-07
Marie var och hälsa på jobbet med lilla Minna. Hon är så sött. Så liette. På kvällen kollad jag på alla sång på skansen. Så man sjunga liette.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela