osbytje.blogg.se

Schapo

Publicerad 2018-03-26 12:00:00 i Allmänt,

Jag har länge lett efter ett schapo som är bar för håret. Nu har jag hitt ett. 
 
 
Maria nila 
Shempoo
Ett sulfet - och parabenfrit schmpa för sasdde, totta och kemiskt behandelade hår som återrfaktar, bygger upp och stärker hårets strukur.
 
Repereande alget hjäler håret att återfå dess naturliga styrka, mjuket och glanse. Colour Guard compeler färgför lusten som uppstår vid tvätt, värmestyling och skyddar håret mot UV- strålning samt fria radikaler
 
 
 
 
Maria nila
Balsam
Repareande algextrax algextrax hjälper håret att åter fuktar dessa naturliga styrk, mjukhet och glans colur. Compler reducerar fäggförluten håret mot UV-strålning samtfrina radikler.
 
 
 
458 för 350 ml heller 1000 ml för 1098 ke. Det är fär båda. Dessa priser är frå lyko
 
Maria nila
hår inpacknig
Den hårinpaket är med bar. Jag är galde att jag hitade den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela