osbytje.blogg.se

harry potter 3

Publicerad 2018-03-13 19:45:00 i Allmänt,

3: Harry Potter
och fången från Azkaban
I tolv långa år år har den ökenda Sirus Black hålllits fången på fåret Azkaababan. Han är ankiagad för att ha dödat treton mäniskor i samma förträdern. Han anses vara den självainiskor efträdaren till den onda Lord voldemort. Nu har Sirius Black rymt.... Det är mång vecker på skolan. Det måste håll kålla på alla elever ingen åker illa utt. Det får ha med en till alla letjoner dom sak på. Det är kåll över alla ingen ställe är utt en vack.  
 
Vad jag tycker!
Licka spenade som det andra. När jag lysnar så drömar jag mig boret. får en bild hur det ser utt. 
 
 
 
 
Bildresultat för harry potter och fången från azkaban

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela