osbytje.blogg.se

Glossybox töstar 01

Publicerad 2018-04-30 20:53:00 i Allmänt,

Favrit Glossybox
1: Inuwt adow Brush unicon.
En toppen ögon skugborset. Lätt att anvä. Lätt att suda utt om det är för mycket 70 kr/ st
 
2:Pixi Brow Tamer
En toppenögonslen. Som håller ögonsbrynen på plats hella dagen. Det är skhönet att man har det på platse. Nu när jag får till dom. 179 kr
 
 
3: Sleek makeup I-divier
Minera Based Eyshow palette
Bra förger som jag kommer and vända mycket i sommar. Den är lett att andvända och skugga utt. Det håller en hella dag. 159 kr
 
4:Glazel visage Bronzer
Jag hade inett ade vänt in jag fick den. Nu anvöder jag den dagligen. Vett ej vad den kostar
 
5:Steve launtprision tip eyeiner
Jag har tästa många olicka sortor. Men den ör bar och lagom stor tippe. Är lätt att andväda och lätt att tar boret. Vett ej vad den kostar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela