osbytje.blogg.se

lungne lördags mårgon

Publicerad 2017-09-23 12:55:01 i Allmänt,

vilken härlig morgon det har varit. Vacklande vi 00:07. Då åket vi till ica maxi Hässleholm. Det hade billig kaffe. Antonio mamma och pappa bhövder kaffre. Det var 5 paket för 100kr. Se när vi kom hem skulle Antono skulle i väg med Pär. Så jag har varit hemma. Då har jag hafett liett spa här hemma. Så jag har hafet ansikmarke och hårinpaknig. Jag testad en jag har fått i en golossybox. Den hetter ranidinat glow. 

Fick den i en golssybox för ett tagsen. Nu har jag provat den. 
Den är toppen bar. 
 
 
Det är skhönat att ha liett spa hör hemma. Så har man laget det lunget och lysnat på Jarstavens vandring. Det är en bar judbok. Nu har jag mjuket hår och ansiket är mjuket. Så nu kan den dagen fårset. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela