osbytje.blogg.se

sommar varme

Publicerad 2017-05-21 11:17:49 i Allmänt,

 
 
Jag fick hem miett paket får hallense. det var syn att byksorna inett pasade. Det fick jag lämna till baka.
 
 
 
 
 
Den kläniden var skhön att ha på sig. Så den sak med när jag åker till Itallen i sommar.
 
jag tycket det var finet på baksidan. Den pasade.
 
Så här ser den utt frmae från. Den kom jag använda mycket i sommar.
 
 
Den var med finet. den kommer jag med använda mycket i sommar.
 
 
Det var skhönet att varmen har kommit. För i går var vi hemma hos Linna och calle. Så lilla huggo. som är så sött. Vi var ett göng som Grilade och pratde. Antioio och grapjenget var väg på snaphane kapen. Antonio van. Så han var glade. vi kom gem vid halv 1 tiden. Så vi somade med en gånge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela