osbytje.blogg.se

Glossyboxse 5

Publicerad 2017-06-29 20:32:20 i Allmänt,

Nu har min glossybox nummer 5 kommit! Det var mycket Finet! Det jag fick sak jag ta med på resan! Så kan jag säg vad jag tycker om det! Mar

maria milastyle och finish: fru schampoo- till sommaren

Ett sylt-och paradenfrity som fräschat upp volym tar boret känslan i håret. Det 
Skyddar mot uv-strålning och fria radikaler samt är förgbevarnde. Produkten är ävenn100%vegansk! Man fick 100 ml. Orignalpordukt är 250 ml då kostar den 229kr

The beuty corp glow milk llluminating milk

En highligheter som ger ett fuktig, fräsch och hälsosmst glow-som om du precis har varit i en monsumskur! Den har en fin champagenyans som är lätt att blanda in och innehåller mjukgörande kokosolja. Orginalprodokt är 8 ml och kostar 176kr 

Bellapierre banans setting powder 

Löspuder i en gul ton som korrigerar röda tonar och jämnar ut hudtonen. En mångisidig som du kan använda till att fixera foundation och concealer, täcka finnar, som highlighter eller som ögonskuggasbas. Orginalproduket är 4 g då kostar det 304kr. 

Skriv inläggstext 

Monu professional skincaer soothing arter sun lotion 


Ta hande om din hud efter en dag i solen! Det här är en svalkande och återfyktande lotion med aktiv aloe Vera för båda ansikte och kropp. Lugnar och vårda huden, minskar rödahet  mot miljöföroreningar. Man fick 100 ml. Orgemslprudokt är 189 ml då kostar den 225kr 

Maybeautt the lncredible pore mask ansiskmaske som suger ut talg och döda hudscler samt minimera porerna. Om din hy känns fetare eller om du är i en fuktig djungel i sommar. Applicera, skölj av efter 15-30 minuter och njut Sn en renar hy! Man fick 10 g. Orgnalprpdukt är 8 masker för 248 kr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela