osbytje.blogg.se

semester över

Publicerad 2017-07-23 21:57:00 i Allmänt,

Då har 3 vecker  gått. Det har så fåret. Men det är mycket man har hitta på. I dag har vi tätta och städat. Så när tvätta så joter jag en ansikmaske. Den har jag fått i en glosyboxsse. Den var bar den kan jag rekomdera. 
 
 
Den svaret jag har på näsan är bar till En fantastisk rengörande mask berikad med kol som hjälper till att absorbera smuts och orenheter från porerna. Masken ger din hud en fin och naturlig lyster och rengör utan att torka ut. Ge din hud en avslappnande stund och njut av dess härliga doft! Jag har mycket på näsan. Den jag har på panna och hackan är jusblå och är bar för En fantastisk lermask berikad med ren lera och eukalyptus som hjälper till att lösa upp tilltäppta porer och matta ned huden på 10 minuter. Dess friska eukalyptus har också en avslappnande verkan på huden och tillsammans med leran arbetar masken djupt på huden för att avlägsna orenheter och smuts. Masken har också en sammandragande effekt på förstorade porer och efterlämnar en frisk och fräsch känsla - en perfekt ansiktsmask för dig med fet och oren hud. den jag har på kiden är brun och är bar för En mask som ger din hud extra energi. Masken är berikad med röda algextrakt som har sin exfolierande effekt på huden, du finner även vulkanisk sten som också exfolierar och avlägsnar döda hudceller från ansiktet och skapar en jämnare yta. Detta ger en fin lyster och en mjukare och fräschare känsla till din hud. Jag kan räkomder dom. När jag var och ämtad upp tvätten har jag bar myset i soffan. sak snaret gå och lägga mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela