osbytje.blogg.se

Pridoketer kag tycker är toppen

Publicerad 2017-07-13 06:00:00 i Allmänt,

Alla desse har jag hafett med mig till Italien! Jag tycker dessa är toppen! 

Den hade jag med mig till Italien! Den är toppen bar! Jag fick den i en glossybox! Den är värd att köpa.

Den är toppen bar att ha efter man har var i solen en Helle dag. Den har bar toppen att ha med sig hitt. 

Den är toppen om man har liett fett hår! 

Den hade jag på mig en i kväll när vi skulle utt! Kag tycker det bar ett bar resolutare på en! Har jag med fått i en glåsyboxse! 

den fick jag i en glossboxs som ginxa hade! Den håller ögonbryn på blatse! Det har var toppen att ha med sig! 

Den har jag med fått en golssybxs! Den är hur myuck som hällse! Älsakar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela