osbytje.blogg.se

dag 9

Publicerad 2017-07-11 23:06:11 i Allmänt,

Idag har det var varmet som bar den. Jag och antion var och köppet Bröd till maten. Då var det lagom att var uette. Inette för varmet. När vi kom hem så la jag mig i sängen och lysanade klaret på Stenhuggaren. Sen på aftermidag var det varmet att gå utt. Vi sakulle handal midags mat till i kväelle. Vi bar som hndlae nu. För på torsdag sak vi åka hem. Sen var vi i en sritbotick köppet liette. Sen så var det till att konka hem allaet. Sen rigde jag mamma så vi pratade ett bsr tag. Nu har jag sutt på balkongen och sät på film. Man får njuta så länge man kan. Man vett in vad det ör för väder hma. Jag har hämlektan nu. Nu sak jag lysna på olycksfåglen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela