osbytje.blogg.se

Dag 7&8

Publicerad 2017-07-10 21:48:09 i Allmänt,

Lördag var det inett mycket som jag orkade göra! Jag hade ont i huvodet på förmiddagen! Sem på kvällen när vi had ätt middag så la jag mig i sängen och såg på film och käkade chips. Jag såg sunes sommar! 


Söndag på förmiddag så var set liett miliget! Det kom några stänke regndropparna! På sen eftermiddagen så var jag och Antonio utte en runda. Det hade en årlig marknad! Jag köpet bar en konsoler för min var slut och glömde ta med en till. Sen så bar det till att hem och fixsa sig. För vid 22.00 skulle vi till ett ställe utan för ventmola och ätt glas. Sen så jick vi en ruda där!  Sen när vi kom hem så var kag så trätt så jag jick och la mig! 

Der var den jag ått! Den var god! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela