osbytje.blogg.se

13 juli hem resan dag 10

Publicerad 2017-07-20 21:55:18 i Allmänt,

vi åket från i Italien vid 06.34. Då var bilen redo för att åka till bak till Sverige det var vi med. Faste man hade hafset under bar dag. Med varme. Antonio fick gå i alla troperna och lämna nycken. För det fick man ha till graden utt. sen så lyssnade jag på olyckas fågel. Det var så spanade. När vi hade åket litet så lysande jag 15 minuter sen stängdes av. Det var tur det jag somnade. Det jorda jag till och från. När jag var vaken så var det mycket fint att titta på. När vi kom en bit in i Tyskland så var där 4 filer sen 3 och 2 till sita var det 1. Sen en bit in på det var det avstängt. Så vi fick köra ni i ett samhälle. Det är tur att vi hade GPs. Så vi kom på rätt ställe. det tog lett tid. Det var tur att jag hade köp lite gått när vi tanke. Vi kom på båten vi karet i 1. Där åt vi. Det var gåt. Sen så handled vi gått att ätt på i bil. Sen så var vi Danmark vid 01.40. Sen så var det till sätta sig i bil i gen. Sen så skulle tänka in vi kom på båt i Danmark det skulle intet ha göra för vi missad båt med 10 minuter. Vi fick vänta en karet på nästa, Då så sträket jag på ben. Det var Klette. Det 12 garder man var van vid 26. Vi var i Sverige vid 04.11. Sen var det raka sport till Knislinge. Där hämtade vi bilen. Sen var det till åka till Osby. var hem vid 8. Då la vi ås. sov till 12. Då packad jag upp. Sen så var jag hos amma och pappa. Där blev vi bjuda på grillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela