osbytje.blogg.se

Slute på semester

Publicerad 2014-07-27 19:06:41 i Allmänt,

Jag har var i Änghilm i höljen. Har haft en toppen höljen. Kunde inet sluta på Semäster. 



Fredag
Åket jag här i från. Tågen komm i tid. Det jobbigas att åka i busse i en timme. Sen när jag kom frame. Så pratade och had kul. 



Lördag
Vi skule vi på en mässa i Båstad. Det var varmet. Vi var på hantnersmässan. Det var mycket att se på. Jag köppet en krydda. Får se om den är god. Sen när vi skulle åka hem så fick vi åka en buss som inett har nog ärkudisen. Inet att rekumder i den värmen. När vi kom hem så ficksad vi någ och ätta. Sen såg vi på sammarkrysett. 


Söndag
Viker reng skure och åska. När jag kom till hässholm var det över. Nu är jag hema. I morgon är det till att börja jobba. Dessa 2 vecket jick fåret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela