osbytje.blogg.se

Jag är lycklig olttad

Publicerad 2014-07-20 20:35:36 i Allmänt,

För ett tagsen så var  jag ner i källen och ficksad. Då hittad jag  en låda md  min gammla  daböker. Jag läset dåm. Det varr kul att  läsa i dom. Jag kom på en sak jag är lycklig låttaad. För  när jag arr 9 år så  komm jag till värden bäästa fosterfamilj. Dom ä mmin famllj i dag. 






Malmö
Jag kommer från Malmö från börja. en sak är jag glad för att jag var  att jag var så litten när jag bodde hos min blogiska mamma. Det var en sak jag läsett . Som jag inte kan fatt hur man gör mott sina barn. Det var inett så långet till en bpube får dör  vi bodde. Då var hon ofta. När jag var 1  år. nogot sådant. Så la hon meg i en låda med  leksake. På balkongen. Så hon kudde gå utt ooch suppa. Det var tur det var sommar och var varmet utte. Så jag kan inneet  fatta hur man är skapet. Då bler man bar  så irterda. Det fnnes monga bar som har det så. 





Osby 
Så jag kom till osby när jag va 9 år. Det är det bästa  som har hänet meg. Jag  fick  en familje som alltid fines för en. Så jag har alltid könet meg välkomm till familjen kvanet. 



Så jag kom på att  jag är lyclig olttad. Det  finse dåm som har det väre. 

I dag har  vi ingen kontaket.. Det är skhnet det. jag mår  bätter ac det. 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-07-21 16:30:01

Du har verkligen haft tur som hamnade hos en sådan fin familj som du gjorde.
Men även om du haft tur så finns minnena kvar därbak, som du tyvärr måste leva med.
Det finns alltid dom som har det värre, men detta är din livshistoria.
Man kan inget mer än försöka lägga det bakom sig. Försöka acceptera sitt öde o framförallt se framåt. Det DU en gång hade o tvingades gå igenom, det kommer ALDRIG mer tillbaka o du kommer heller ALDRIG tillåta något annat varkens för dig själv eller dina ev kommande barn.
Sänder dig varma många kramar o du är UNIK o jag tycker om dig för precis den du är <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela