osbytje.blogg.se

DIGGGILOO

Publicerad 2014-07-24 11:00:20 i Allmänt,

I går  var det dags för diggloo. Som jag har längta. Jag bästelde blljäter i Noveber. Jag och Ciclila åket hör i fåron i god tid. Man vet inte onn tågen går soom dom sak. Det var inga förseniga  alls. Vi var in i Kristanad 3 timmar in det började. Så  vi tog en glass. 






Här är glassarn. e var gått i värmen.  Sen så kude man kålla på folk. 



Vid 5 tidenn så var det inslöppe.Så vid 4 tideen så var det till att gå till tivliparken. När  vi komm in så lettad vi upp vår platser. Sen så var de tilll att ätta något. 





Så här när satt vi såg myckett. 


In förstellnigen så upptröda Nassim al fakir. ppå en litten sen. et var öse.




Nassim al fakir

Vid 7 tiden börjad förstelen. Det var en magis kväll. Per andersson är så rolig med sn kometare. Det var mycket musik och hummer.  Jag fick sjhunga och sakratar. DDet var baaar artisteer. Des artis var med Nassim al fakir, Nanne Grönwall, Erik Seerstadt, oskar Zia, Lena Philipsson Eric Gadd och  Jessica Andersson. Magnus Johansson han är så dhugtig på trumpet. Sen så stor Per Andersso stor för humorn. Jag och Ciclila  had en toppen kvälle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela