osbytje.blogg.se

så här fin var jag i går på brosan bröllop

Publicerad 2013-07-12 21:44:00 i Allmänt,

 

 

Jag vill bar säga en sak. Jag har dyslexi. Så alla vett det.

 

 

Mina första år bodde jag i Malmö. Det var inga bar år av mitt liv. Hon som  var min mamma var inget bar alls. En sak jag kommer ihåg. Är när Mamma lät mig gå till dagis utan skor. Det värsta är att det var mitt i vintern. Man har var med om mycket. Det är en händelse jag kommer ihåg. För utom alla gånger hon var full. Det var nästan alla dagar. Men det mesta har jag förträngt!!! En sak har jag lärt mig man sak Inet drick för mycket  Som tur komma jag väl därifrån.

 

Jag kom till väldens bästa familj. Det har laget ner mycket tid på en. Det gör det en nu. I år så är var det 20 år sen jag flyttad till Osby!! Tiden går fort. Då var man bar 8 år. när jag kom till familjen fick jag 2 brödar, 1 syster ,mamma och pappa!!! Så nu har jag fått den familjen som jag drömde om. Jag fick komma till en familj som gav n kärlek. Det ar man inte van vid. Det hade 2 fjordhästar. och dom heter Lasso och Zanna. I mitt tyck är det dom bästa hästarna. Så man har ridit i några år. Men tyvärr är det några år sen man sluttad.

 

Jag vill tacka hela familjen kvant i Osby!!!!!!!

 

Nu vett ni lite mer om mig!!

På din blogg får ni vet mer om min vardag!!!!

.  

  

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine Kvant

Publicerad 2013-07-16 23:01:49

Fint skrivit jenny

Svar: Tack
jenny carlson

Postat av: emma lyell

Publicerad 2013-07-18 00:02:31

jag finns här som din vän jenny. vad bra att du kom till en snäll familj
Med vänlig hälsning emma

Svar: Tack
jenny carlson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela