osbytje.blogg.se

Skånes djurpark

Publicerad 2013-07-26 21:39:13 i Allmänt,

                                                                          2013/07-26
Har varit på familjeutflykt till Skånes djurpark. Det var visa som jack in till getter och kaniner. Jag vill inet gå ni där. Det var ett terrarium bredvid. Jag trodde där fans ormar. Har alltid tycket ormar är spönnadedjur. Så var det bar grodor där. Det var inet kul allas. Vi såg när björna blev mattad. Det var en björnunga där. Det är ståtliga. En sak är jag glad för. Jag fick se ett lodjur på ganska när hål. Den var i trädet. Det var en toppen dag
 
                                                   
 
 
 
                                                               Tack alla för i dag
  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-27 08:42:51

Ja det var trevligt men man va lite trött sen när man skulle köra.

Svar: det kan jag tänka mig!!!!
jenny carlson

Postat av: Anci

Publicerad 2013-07-27 21:38:47

Tack själv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela