osbytje.blogg.se

En solig dag!!!!!!!

Publicerad 2013-07-23 21:27:00 i Allmänt,

                                                                        2013/07-23
Nu har dom var hämta hundarna. Det är skönhet!!!!!! Det har var liett sällskap med. Har sått på balkongen och sol liette. Sen så har man var ut med Devil. Det har var finhet väder här i dag!!! Så här dag skulle jag vil bo vid havet!!!Nu i kväll ar jag kallat på allsång på skansen.  Ja sjunger med som bar den. I morgon får jag se vad man sak hitt på. Nu behöver jag Inet tänkare  på hundarna. Ni får ha det så bar. Hoppas det är  fint väder imorgon med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      
 
 
 
                                                                    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anci

Publicerad 2013-07-24 00:05:12

Det blir fint jenny♥

Svar: Tack så mycket
jenny carlson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela