osbytje.blogg.se

2013/07-20

Publicerad 2013-07-21 18:39:00 i Allmänt,

Det är kul att se när 2 hundar kommer moten och viftar på svansen.  Bar till att klåpa dom och gå en ruda med dom. Det var skönhet det var Inet så var ute en nu!!! Sen var det till att kalla vad man sak ha på seg. Sen hur sak håret se utt. Jag kom på alla. Jag fixas alla i tid med. Bella kom och hämtad mig. Vi skulle var på scoutråden!!! Det var en veckas man var dör sist. Vi spelad kub. Mitt lag förlorade. Det böjde på en god middag!!! Det ligger så finne vid Osby sjön. Det var en toppen kväll!!!!
 
 
 
 
                                                 
                                             
 
 
 
      
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela