osbytje.blogg.se

2013/07-13

Publicerad 2013-07-15 20:13:00 i Allmänt,

Bröllop
Då sak brorsan gifta seg i dag med Nina. Jag var litet deg summar  om hur mitt hår skulle bel. Det tog litt. tid. Men bar blev bra.  Vigseln börjad vid 4 tiden. Vigseln var ner vid Osby sjön Det var så fint där. Nina var så fin i sin klänning Peter var fin i sin Kasym. Lilla Mattis var så söt. sen så var det till att gå upp till scoutråden. Det hade fixat så fint där vi skull äta. Det var god mat. Det var en toppen dag/kväll
Tack Peter och Nina
 
 
 
2013/07-14
En trött dag!!!!!
Det märks att man var på fest i går. Jag var på en dejt. Var åt på en restaurang. När jag kom hem kollad jag på tv och åt godis. Det var inget och se på. Så kallad på grattis kronprinsessan, När Robin sjöng You kunde jag Inet var tyst. Men jag kan Inet var tyste  till den låten. Nu sak jag sova. Ni får ha så bar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela